2013. augusztus 29., csütörtök

Levendulás fürdőbomba

Kaptam egy új receptet, mellyel jobb fürdőbombákat lehet készíteni, ezért kipróbáltam őket. Az igazság az, hogy ez mégsem új recept, mert nagyon hasonló - ha nem teljesen azonos - recepttel dolgoztam eddig én is, talán annyi különbséggel, hogy a ctiromsavat most daráltam meg először. De nem utoljára, sokkal szebb lett a fürdőbomba.


Levendulás fürdőbomba

De jöjjön a recept:
1 csésze szódabikarbóna
1/2 csésze citormsav (por állagó)
1/4 csésze zabpehelylist
1/4 csésze keményítő
1 evőkanál mandula olaj
ételfesték
illóolaj

Fürdőbombák

Miután összekevertem a hozzávalókat kb. 3-4 spriccentésnyi víz segítségével már össze is állt olyan igazi homokvár-építős állagúra. Azaz ha a markodba szorítasz egy adagot ,megmarad a forma, miután kinyújtod az ujjaidat.

Én ezúttal két részre osztottam a masszát, az egyik fele levendulás, a másik virágillatú lett.
A levendulás fürdőbomba diszítéséhez levendulavirágokat használtam, míg a virágillatú fürdőbombák dísze a körömvirág lett.

Körömvirágos virágillatú fürdőbomba


Részletesen a fürdőbombák készítéséről egy régebbi bejegyzésemben olvashatsz, melyet az alábbi linkre kattintva érhetsz el:
Egyszerű fürdőbomba

 

Neked melyik a kedvenc fürdőbomba illatod?


Érdekel hogyan tovább? Add meg a címed és küldöm a részleteket, ne maradj le!

* kötelező

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény szánít! A Tiéd is!