2013. augusztus 26., hétfő

Ajakápoló-variációk: rágógumis, tejcsokis és étcsokis

Ma több ajakápoló készült mind más-más recept alapján, de ugyanazt a szabályt követve, melyet már egy régebbi bejegyzésemnél megosztottam:
  • 15-20% méhviasz 
  • 25-30% vaj
  • 45-50% olaj
Kényeztető ajakáplók
Több dolgot is ki akartam próbálni, így mindegyik ajakápolóból csak két-két tubussal készítettem (termékfejlesztés :o). Egyrészt megérkezett a várva-várt rágógumi ízesítő, amire nagyon kíváncsi voltam már. Lássuk mennyire vagy fiatal :)  Emlékszel a Donald rágóra? Nos, ennek olyan illata és íze van! :) A rágógumi íz mellett ki akartam próbálni a tejcsokis kakaóport, amit már régóta őrizgettem illetve kíváncsi voltam a sötét kakaópor hogy viselkedik az ajakápolóban. Fent látható az eredmény, itt pedig a receptek olvashatók

Rágógumis ajakápoló recept:
  • 3g körömvirág olaj
  • 2g szőlőmag olaj
  • 2g méhviasz
  • 2g kakaóvaj
  • 1g shea vaj
  • 6 csepp ízesítő

Tejcsokis ajakápoló recept:
  • 3,7g körömvirág olaj
  • 3g avocado vaj
  • 2,5g méhviasz
  • 3g kakaóvaj
  • 1,1 kakaópor (tejes)

Étcsokis ajakápoló recept:
  • 2,5g méhviasz
  • 2,7g kakaóvaj
  • 2,2 avocado vaj
  • 2,2 szőlőmag olaj
  • 1g kakaópor (ét)

Te melyik ajakápolót próbálnád ki?


Érdekel hogyan tovább? Add meg a címed és küldöm a részleteket, ne maradj le!

* kötelező

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden vélemény szánít! A Tiéd is!